onsdag 5 januari 2011

Jaktleksaker

Mitt tänkta jakttorn


Avlopp


Med övernattning


Sällsynta fåglar


Vapen, ryggsäck och kniv


Värme


Viltupplevelser
 Måste bara lägga ut bilder på en present från min mamma. Gissar att hon har ett antal timmar bakom denna kreativa skapelse. Min fundering blev, finns det LEGO byggsatser med tema jakt. Gick in på  Legobutik för att söka men hittade inget. Om det är så att det inte finns kan man fråga sig varför. Är det inte säljande eller är det anstötande att bygga ett jakttorn i LEGO med några älgar och kanske en och annan björn eller varg.
När jag tittar på deras utbud kan man fundera, det kanske räcker med bondgårdar och Starwars. Vad skulle jag välja? Jo, det blev nog ett med jaktligt tema. Hellre jakt på vilt än jakt på människor...

Inga kommentarer: