onsdag 2 februari 2011

Den lilla sjöjungfrun


Läste i en foto tidning att motiven kan finnas hemma. Vad jag sökte, förmodligen är man inte alltför fri i sin tanke eller med andra ord inte så fantasirik. Kan förundras över fotokonsten där förstås alla försöker att hitta det lilla speciella som någon annan inte har avbildat. All denna konst är nästan i klass med en oljemålning sen bilden har redigerats och ändrats enligt photoshop´s alla regler. Det här är vad jag åstadkom sen jag hittade en liten sjöjungfru som fick en plats i min orkidé, ingen redigerad bild precis. Hade det varit för länge sen kanske någon funderat på om väsen finns. Men ett är säkert jag blir ingen konstnärlig fotograf, jag nöjer mig med att foto i naturen och hoppas att den naturliga topmodellen visar sig på rätt ställe vid rätt tidpunkt.

Inga kommentarer: