tisdag 1 juni 2010

Fotspår



Tuvtåtel, sälg och en skräphög. Kvällens fångst, inte så matnyttigt men ett sätt att bege ge sig ut för att uppleva försommaren. Hade hoppats få se det jag hör varje kväll, en fågel som jag inte hört förut. På vägen hem upptäckte jag en gammal sophög i skogen bakom huset. På bild en sko storlek 35. Jag tror inte det finns någon som är i livet som kan stå till svars för den. Men jag kan nog tycka att det är rätt spännande. Det blir att leka modern arkeolog. Hoppas bara ingen var i skorna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske ska gräva bakom huset? Ett oläst kriminalfall? En olycklig kärlek? Man brukar ju säga: Gräv där du står! katja

Anonym sa...

Jag menar olöst så klart.

Kicki sa...

Det värsta är att det fanns ett till par skor. Kanske fråga om något dubbelt. Svårt att se om dom var uppnötta :-)