måndag 14 november 2011

Egen fotokonst

  

Idag var det lilla julafton, ett trevligt paket som jag sett fram emot att hämta. Efter att jag fått hjälp och förslag kunde jag till slut bestämma mig vilka foton jag skulle välja, jag är verkligen nöjd. Nu är nästa roliga problem att bestämma vilka väggar dom passar bäst att hängas upp på. Tankemässigt är allt är klart i stugan, tyvärr är inte väggarna klara än, inte heller golvet och förstås inte taket. Men jag behöver inte någon "arg snickare" jag vet att det blir klart ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tavlorna blev ju bara sååå bra. Ser framemot att se dem på väggarna! /Anette

Fjällripan sa...

ÅÅÅ vad fint det blev! Nu blir jag så sugen att göra några också, men problemet är ju vilka man ska välja...Tycker du gjorde ett bra val!

Anonym sa...

Det blev ju toppen! ett jättefint urval av motiv. Du är så proffsig! Kommer att bli jättefnt på väggarna i stugan! / Andrea