tisdag 29 november 2011

Energispridare


Tror att jag börjar att vara ifatt med tiden, adventsstök och en liten ljusständning för att det ska synas att jag är i kapp. Ibland kan det var värt att missa saker som man kan spara till senare. Jag har nämligen två helger i rad lyssnat på en som verkligen kan prata, där det verkligen är synd att måsta avbryta för både kaffe eller lunch. En människa som är värd att klonas för att placeras ut inom alla företag och bland deras personal. En som är positiv, har ideér, ser möjligheter och att man måste satsa för att vinna. Svenska Jägareförbundets nya kommunikationschef som verkligen står upp för jakten och vill att vi stolta jobbar för att behålla den som den är idag. Jag har glömt att fråga vart hon laddar sina batterier men jag gissar vad hennes svar blir förmodligen som mitt, i naturen med en bössa över axeln.

Inga kommentarer: